pia ine auti bro? deixe foto
You must be registered for see links
pia ine auti bro? deixe foto
gt kikloforouse pote kati apo autin i apla thes stin tixi an vrethi kati?You must be registered for see links
na kanis sub na ta anevasis re parasito oustttmagkes ta kenourgia thsYou must be registered for see linksta exei kaneis?
Η σαβαγιου δεν μένει Ελλάδα αδερφέ,είναι στην αμερικηΡε παιδια τι παιζει με την Eva SavagiouYou must be registered for see links?
Εχει 3εκ φολοερς αλλα δεν την ξερει κανεις.
Και ξαφνικα βλεπωκαι πολλα deepfake απο αυτηνν
You must be registered for see links
Αν υπαρχει μπρο μουgt kikloforouse pote kati apo autin i apla thes stin tixi an vrethi kati?
Αφού έχει προσφορά γιατί δεν κάνεις εσύ εγγραφή ρε γύφτο;ekane kanis eggrafi stin kouneli pou exis prosfora tora?
ahahahaha ipotheto ise neos edo mesa gt me to iliko pou exo vali ego parasito mu esi den to exis onireuti den pirazei eutixos pou vgenete stin epifania atoma san esena kai den vazo pleon iliko edo mesaΑφού έχει προσφορά γιατί δεν κάνεις εσύ εγγραφή ρε γύφτο;
Κοιτα πρώτα τι έχω ανεβάσει και μετά μίλαahahahaha ipotheto ise neos edo mesa gt me to iliko pou exo vali ego parasito mu esi den to exis onireuti den pirazei eutixos pou vgenete stin epifania atoma san esena kai den vazo pleon iliko edo mesa
exo dei agelikoula lol asto leme ginese akomi pio gelia ala eutixos pou fanikes edo sto foroum na se exo eniaΚοιτα πρώτα τι έχω ανεβάσει και μετά μίλα
Nai na me exeis enia na min sou klepso photosmalaka kopse ta narkotika exeis kaeiexo dei agelikoula lol asto leme ginese akomi pio gelia ala eutixos pou fanikes edo sto foroum na se exo enia
oti pis agelikoulaaa apo tsoulomanaa ahahahaNai na me exeis enia na min sou klepso photosmalaka kopse ta narkotika exeis kaei
Ela pies to galataki soy kai pihaine gia ypno skoypidi exeis sxoleio ayrio,ante kai poly axia sou edosaoti pis agelikoulaaa apo tsoulomanaa ahahaha
oti pis agelikoulaaa mou apo tsouloaamaanaaa lolEla pies to galataki soy kai pihaine gia ypno skoypidi exeis sxoleio ayrio,ante kai poly axia sou edosa